From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kovács Marietta
Sent: Saturday, November 14, 2009 4:18 AM
To: techinfo
Subject: Akademiai Elektronikus Konyvtar + Win7

Leányom kapott a nagyszüleitől egy Angol-magyar, Magyar-Angol szótárt CD
melléklettel. Gondoltam feltesszük a gépre, mer' az jó, ha nem a könyvben kell
keresgélni. A gépen mellesleg angol Windows 7 RC van.
 Egyik CD telepít, kiadó honlapjáról frissítést letöltöttük, telepítettük. Első
sokk: csak rendszergazdaként hajlandó futni ("Permission denied"). Egye fene,
hadd menjen. Második sokk: "Az alkalmazás nem indítható." Súgó alapján: tűzfal
probléma, ez valami webszervert akar a localhoston üzemeltetni (mi van???).
Egye fene, ideiglenesen tűzfal kikapcsolva, azzal, hogy majd kisakkozom a
szükséges beállításokat. Harmadik sokk:
 -program elindul (hurrá!!!)
 -bal oldali menüben szótár szerinti keresés kiválasztva, keresőablakban
beírom, hogy "ember", keresés gomb...ÉÉÉÉÉÉS... . "Az Internet Explorer
váratlanul leállt... Kérjük értesítse a Microsoftot a problémáról... blablabal"
(anyukádat) Kicsi Internet túrás után találtunk egy PDF fájlt, ami a Vista
alatti telepítést írta le. megcsináltam mindent, amit a dokumentumban leírtak
(msinet.ocx regisztrálása, jogok adása a mappára, kompatibilitási mód stb.), de
a hiba maradt: keresés helyett az IE összeomlik.
 Valaki működésre tudta már bírni ezt a "csodát" Win7 alatt?  Adok még neki 1
napot, aztán röpül...