Sziasztok!

Sajnos 5letem sincs, mit nézzek meg, hol keresgéljek, és mindenkinek pont
most kellene a net...

Feltettem a pFSense-t a net széosztásához, minden tökéletes volt pár
napon keresztül, ma azonban azt csinálja, hogy néha (10-15 percenként) a
LAN interfész megszűnik működni. A LED-ek szépen villognak, csak semmi
nem megy, még a ping se. CSeréltem hálókártyát, ugyanaz. Cseréltem
kábelt, ugyanaz. Cseréltem switchet, ugyanaz. Ha leáll és újraindítom a
gépet, tökéletesen működik. A másik két /WAN/ interfésszel semmi baj!

Bármilyen tippet és 5letet örömmel vennék...

Üdv:
        TT