Hali!

Megnéztem már mindent, a javasoltakat is, volt amelyiket már kipróbáltam, de
sajna nem megy. Alapból bent van az eszközkezelőben, a tipus is megjelenik,
sárga kérdőjeles. Az automatikus installerrel sem működik. Nem értem,ha egyszer
van xp-re írt driver, akkor miért nem müxik.

Köszönök minden segítséget.

 Nem tom. A googliban elég sok találat van XP-s driverre a kártyához. Egyik sem
jó?
 http://www.realtek.cz/realtek-download.php?realtek=RTL8187B&system=1

http://drivers.softpedia.com/get/NETWORK-CARD/REALTEK/Realtek-RTL8187B-Driver-6106302082007-WHQL.shtml

 Sőt! A gyári oldalon is van driver:
 Windows driver auto installation program (support Win2K/WinXP/Vista),
Win2K/WinXP/Vista driver ver.1158

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PFid=1&Level=6&Conn=5&ProdID=143&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true

 Alaksza Balazs írta:
>     Ha Win 7 látja akkor egész biztos nincs letiltva, szerintem szimplán nem
> fejlesztenek egy majdnem 10 éves rendszerre(XP). Talán valamilyen hekkelt
> driverrel elindulhat ha szerzel hozzá saját progit ami kezeli a wlan-t és nem
> a beépített-el próbálkozol, de csak tipp...  Alaksza Balázs

href="http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,361519,446558/click.prm";>
Spórolnál köteleződön? Még 7 napig léphetsz, ha eddig nem tetted
volna!<br>Kötelező 30-50%-os kedvezménnyel a Generteltől!<br>A szolgáltatás
minőségét a Generali Csoport garantálja.
</a>