Üdv!

> semmilyen alssulas vagy egyeb problema nem lepett fel. A kerdesedre a
> korrekt valasz tehat az, hogy vajon milyen korulmenyek kozott es
> milyen host oprendszerrel szeretned hasznalni a geped? :)

Lehet, hogy buta a kérdés, de a host alatt a szolgáltató (target) vagy az
igénybe vevő (initiator) oprendszerét érted?

Az iscsi-t szolgáltató gépnél - lévén erre a célra dedikált gépként képzeltem,
mindegy, de pénzt nem adunk ki rá.
Az igénybe vevő gépek pedig linux és NetWare oprendszerrel bírnak. Először
mentések elhelyezésére, aztán weben szolgáltatott nagy fájlokat tartalmazó
partíciók tárolására, valamint helyi felhasználók számára biztosított kötetek,
amelyeken elsősorban nem napi szinten változó dolgokat tárolnak.

A sebesség csak olyan szintig érdekel jelenleg, hogy a felhasználó ne érezzen
jelentős lassulást a jelenlegi eszközökhöz képest. Nehéz számszerűsíteni, de
20-25 százalék talán még belefér - helyi felhasználók esetén.

Üdv: Fodor Zsolt