szerintem is elég a 40kb, egy log fájl belefér, ha pedig mást akar az
ember megosztani, van rá ingyenes webtárhely és sok más egyéb
lehetőség.

off:
Ha már az infó megosztásnál tartunk, http://pastie.org/  nem tudom
ismeritek e, nekem nagyon tetszik :) program kódot formázva és
szöveget lehet megosztani vele, minap akadtam rá.