Tehát akkor konkrétan hülyének nézik a tanárt.
Diák (normál user) jogokkal is fel lehet telepíteni a klienst??? Én most próbáltam de nem sikerült. Azt írja, hogy "You must be an administrator to install" Akkor én tiltanám a logmein kliensprogram futtatását: http://www.hogyan.org/adott-program-futtatasanak-megakadalyozasa-kozpontilag

Horváth Péter írta:
ta...@tinusz.hu írta:
miben merül ez ki?
Diák felinstallálja a logmein klienst, valaki rákapcsolódik az asztalára, aztán odahívja a diák a tanárt, hogy nem tud dolgozni mert
valaki más (pl egy kísértet) irányítja a gépet.