From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Szűts Ferenc
Sent: Wednesday, December 02, 2009 8:42 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Kültéri kábelezés

Helló!

Szerintem a 220V-os hálózat nem zavar az adatforgalomba.
De mindenképpen használnék mechanikai, villám és UV védelmet.
 Mechanikai védelem gyanánt olyan gége/védőcsövet használnék, ami UV-álló.
 UV védelemnek vagy az előbbi védőcsövet, vagy olyan kábelt, ami kültéri
szereléshez van.
 Villámvédelmet pedig mindkét oldalára tennék, tartalék elemekkel ellátva.

 Az utolsó kettőt ki lehetne váltani méregdrága optikai kábellel.

--
Üdvözlettel:
Szűts Ferenc

Ezt írta: Gergely Botond