Köszönöm az ötleteket, ki fogom próbálni!

Üdv,
Sz. Zsolt

bocs javítanám magam Acronis TrueImage :-) és az még csak 8.xx
verziónál jár :D

2009/12/3 Zoltán Kurucz <zoltan.kur...@gmail.com>

hirens boot cd-n találsz Acronis Disk Director 10.0.xxxxxx ki tudja épp
milyen verziójú progit, ha kell ezzel szoktam klónozni, de tudja a
norton ghost is ezt a feladatot és biztos, hogy particionálnék meg
formáznék előtte, az a tiszta sor, akkor biztosan kizártál egy
lehetséges hibaforrást.

üdv