Egyebkent a kollega altal alkalmazott modszer mellett: ( 2 orankent minden
ujra ) az altalad emlitett dolgok egy resze felesleges macerakat okoz.
PLD: CD-k tiltasa - mi van ha az orai feladat soran egy CD-n levo anyagot
kell lejatszani... Pl ott vannaka forrasok...
vagy az angol tanar megy orat adni az info terembe es csak egy nyelvi
MP3-fajlt kellene lejatszani - CVD-be es semmi....
A tulszabalyozas neha ongolt jelent...
En egyszeruen eleg biztonsagosnak tartom a temat felveto kollega megoldasat
a 2 orankenti automatikus ujrahuzassal...
Bar ez is eleg sok problemat okozhat ha az elozo oran elmentett feladatot
akarja a kovetkezo oran folytatni a diak...
De gondolom ezt mivel eleve tudja igy hasznalja a pendrive-t mentesi celra.