Ha ennyi kártevő van a gépen akkor sajnos az újratelepítésen kívül kevés eredményes megoldás van. Nem lehet a Dokumentumokat és egyéb szükséges mappákat, fileokat kigyűjtetni és DVD-re (vagy CD-re) írni? Esetleg pendrive -ra másolni?

A Spybot S&D -t és a többi vírus és spyware kergetőt ugye csökkentett módban (is) (hálózat nélkül) lefuttattad?

Veres Sándor írta:
Gál Zoltán írta:
Próbáld ki ezzel:

Norton Removal Tool
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039 http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninstallers/Norton-Removal-Tool.shtml
Sajnos ezzel sem sikerült. Még mindig azt jelzi a Biztonsági központ, hogy több vírusvédelmi szoftver van fent.

Ezután futtattam a Spybot S&D-t, volt 14 találat, legtöbb registy bejegyzés volt, töröltem őket. Volt köztük egy olyan, amelynek a leírásából arra következtettem, hogy az lesz a bűnös, ugyanis valami olyasmit, írt, hogy az egyik malware módosította a biztonsági beállításokat, amely egy addicionális (szép magyar szóval) biztonsági szoftver meglétét jelzi ki a rendszeren. De sajnos még ezek után is több vírusvédelmi szoftvert jelez a rendszer, de nagy a gyanúm, hogy valami malware okozza ezt.

Az All Users/Aplication Data mappában találtam egy Symantec mappát, és abban egy 7.5 mappát, ebből arra következtetek, hogy a 7.5-ös verzió volt feltelepítve anno, és csak *.log fájlok vannak a mappában, semmi más. Majd ezek után rákerestem, hogyan lehet eltávolítani. Az alábbi oldalon részletesen le van írva, hogy hogyan és mit kell kitakarítani a Registry-ből, végignéztem mindent, de még az hivatkozott bejegyzéseket sem találtam. Egy bejegyzés sincs ami tartalmazná a Symantec vagy a Norton szót. http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-security.nsf/docid/2002031914291648

Most már teljesen tanácstalan vagyok.

A gép újratelepítése lenne a megoldás, de ez sajnos bizonyos körülmények miatt nem lehetséges, egyelőre.

Várom a további ötleteket. Addig is próbálkozom.

Üdvözlettel, Veres Sándor