Mivel eddig nem sikerült más módon eltávolítanom a Biztonsági központból a jelzett, de ugyanakkkor a számítógépen nem jelenlévő vírusirtót, ezért Horváth Péter kolléga javaslata következett. Feltelepítettem egy 10.2-es Symantec AntiVirus programot. A telepítés után már kezdtem örülni, ugyanis nem jelzett több vírusírtót a rendszeren, majd a Symantec AV eltávolítása után már azt jelezte a Biztonsági központ, hogy: "~ nem található vírusvédelmi szoftver ...".

Hálás köszönetem mindenkinek, a tanácsokért.

Üdvözlettel, Veres Sándor

Horváth Péter írta:
Én úgy szoktam, hogy feltelepítek egy ugyanilyen vírusirtót, aztán rögtön eltávolítom utána. Utána az eszközkezelőben a nem pnp eszközök között eltávolítom az egyrtelműen hozzátartozó szolgáltatásokat. Majd törlöm a program könyvtárat, és futtatok egy ccleaner registry pucolást.

--

Szegedi Szolgáltatási Középiskola és Szakiskola
Kossuth Zsuzsanna Egészségügyi és Könnyűipari Tagintézménye

munkah.tel.: 62-420-647 (109-es mellék)
e-mail: ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu