Szia!

Vagy egy tömbbe felveszed a hónap-nap -hoz hozzárendelt oldalt vagy egy adatbázis táblában tárolod mindezt.

Aztán a betolto.php -ban lekérdezed az aktális hónapot és nap -ot, kikeresteted a hozzá tartozó "linket" majd azt betöltteted.

Ha gondolod holnap akár a PHP szkriptet is megírom hozzá.

Mgr. Szokol Tamás írta:
Kedves mindenki

Nekem egy olyan php vagy egyeb webes scripre lenne szuksegem, - ha tudtok segiteni - ami teljesen magatol linkel, megadott datumok szerint, oldalakat..

Mondom a konkret peldat:

Az iskolank weboldalat szoktam frissitgetni, vilagnapok alkalmaval. Mar eleg sok van, es jo lenne egy olyan script fele, ami ezeket az oldalakat megadott datumok alapjan, magatol linkelne.. vagyis pl. dec1.jen automatikusan az AIDS -vilagnap, husvetkor a husvet, stb-t jelenitene meg..

Elore is koszonom...

:D