Jogos! Akkor már csak az a kérdés, hogy 2 vagy 4 GB. Windows 7-nek nem
lesz kevés a 2GB? (x86-on 1GB a min, de x64-en már 2GB a min)
Szerintem nem. Iskolai celokra semmikeppen sem.
Ha oktattok virtualis gepeket (Virtual PC, VirtualBox,VMWare), akkor inkabb 4 GB, annak kell a plussz memoria.
Most még nem javasolod a 64 bites Windows 7-et? Miért? Mert ezen is
gondolkodtam, hogy melyiket kellene megvenni, hajlok a 64 bites felé.
Ebben az esetben azonban már indokolt lenne a 4GB RAM.
A 64 bites windows-t en akkor hasznalnam:
- Ha 4GB vagy annal tobb memoriat szeretnek hasznalni
- Ellenoriztem, hogy a gep hardver elemeihez mar letezik 64 bites driver (ez jelenleg mar eleg valoszinu)
- A hasznalni kivant programok mukodnek alatta.
Ez a programok tobbsegere igaz, de elofordulhat olyan, hogy nem megy alatta.

Azért gondoltam a külön VGA-t, mert attól félek, hogy a Windows 7
döcögne csak az integráltal.
Nem fog.
Maximum nem lesz Aero, de az meg minek iskolai gepre.

"Asus M4A785TD-V EVO AM3 (Integrated ATI RadeonT HD 4200 GPU)" elég még
Win 7 esetén is,
Egeszen biztosan.

ha nem 3D-fejleszto"eszköz fut a gépen? És ebben az
esetben viszont már elég lehet a 400W-os táp?
Alaplapi Vga eseten talan, de nezd meg az alaplap leirasaban, ha tobb kell neki biztos jelzik benne.

Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
http://www.afg.hu