From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Molnar Peter
Sent: Monday, December 14, 2009 3:41 PM
To: Techinfo
Subject: RE: windows7 aktiválása

Hello!
> Mennyiségi licence-ben csak és kizárólag upgrade verzió létezik MS-éknél.
> Az más kérdés, hogy fizikailag nem rátelepítés történik, hanem egy új
> telepítés.
Vitatkozhatunk arrol, hogy minek tekinti a Microsoft, de nekem az upgrade
verzio a kovetkezot jelenti:
csak akkor hajlando feltelepulni, ha eszlel korabbi telepitett ervenyes
frissitesi alapot.

A teljes verzio kepes frissitesre es onallo telepitesre is.

Szerintem mi a masodikat kaptuk meg.

Jogilag valoban az upgrade verziot kaptuk meg, de technikailag a teljest.

Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514 moln...@petersoft.hu