Sziasztok!

VMWare -ben telepítettem egy Windows7 Enterprise -t. Próbáltam Samba tartományba beléptetni de nem sikerült. Azt a hibaüzenet kaptam, hogya tartomány nem létezik vagy nem lehet csatlakozni hozzá. (Ugyanezen a gazdagépen VMWare alatt külön futó XP gond nélkül belépett)

Az alábbi beállításokat alkalmazva elvileg a gépet beléptette, de az újraindítás után nem tudok bejelentkezni csak a lokális Windows fiókba. Ha tartományi felhasználóval akarok belépni azt írja, hogy a tartomány és a számítógép között nem jött létre megbízhatósági kapcsolat.

1. secpol.msc -ben
Helyi házirend -> Biztonsági beállítások -> Hálózat biztonság: Lan-kezelő hitelesítési szintje -> LM és NTLM - NTLMv2 munkamenet hitelesítés, egyeztetéssel -re állítás

2. Registry -ben

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanWorkstation\Parameters]
DWORD DomainCompatibilityMode = 1
DWORD DNSNameResolutionRequired = 0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netlogon\Parameters]
RequireSignOrSeal=dword:00000000
RequireStrongKey=dword:00000000

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a megoldás?

Köszi!

Zoli