On Mon, Dec 21, 2009 at 10:01:47AM +0100, Takács Zoltán wrote:
> Manapság annyi hozzá nem értő ember használja számítógépeket, hogy a
> fogalmak is átértékelődnek és igen, a csoportos e-mail küldést is sokan
> teljesen tévesen körlevélnek nevezik... Ami mondjuk annyira nem is baj.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ezzel vitatkoznék.

A csoportos emailküldésre nincs külön rövid magyar szó, ezért sokan
körlevélnek hívják. A nyєlv meg olyan, hogy ha sokan x szóval jelölnek
valami xyz dolgot, akkor előbb-utóbb az xyz dolognak x lesz a neve,
akkor is, ha ez báncsa eggyesek fülét.

A körlevél egy word-del kapcsolatos szövegkörnyezetben persze teljesen
mást jelent, ettől még emailes szövegkörnyezetben nem félreérthető.

Éppúgy, mint hogy teljesen mást jelent (és mégsem érti félre senki)
a csikó szó, ha a lovagló vagy a sakkozó diákommal beszélek (konkrétan
ezen a héten mindkettővel beszéltem, és egyik se nézett hülyén, hogy
de hát a (másik) csikó hogy jön ide)...

--
PTG
It's a lot of fun being alive ... I wonder if my bed is made?!?