2009/12/29 g.feri <mekk-e...@freeweb.hu>:

> Először is Mindannyiotoknak kellemes ünnepeket és boldog új évet
> kívánok :) !!

Szintén!

Ja igen az
> lényeges, hogy pl. rapidshare-s free letöltögetéshez könnyen tudja
> majd újraindítgatni a netkapcsolatot (IP-t váltani).
Hmmm!
Ez így nem működik.
UPC-nél szinte fix IP van.
Egy újraindítás után ugyan azt kapod megint.
Csak MAC cím csere után vált IP-t, de ebből meg túl sokat nem szeret a
szolgáltató.ű

> Milyen (olcsó) típust ajánlotok?  Netán az előbb említett SMC7004vbr
> is megfelelő upc-s hálózatra, (T-online-son megbízható) itt - ott még kapható.
> Mint írtam lényeges, hogy könnyen beüzemelhető-beállítható magyar
> nyelvű leírással rendelkező típus legyen, mert kezdő felhasználónak
> lesz és ő is fogja magának feltelepíteni.

Azon azért elgondolkoznék, hogy esetleg egy későbbi bővítés esten is
működjön jól.
A fiberpower60 -at már nem viszi minden olcsó router át.

Üdv:
 Zoli