Kellemes ünnepeket újszintén.

Ha jól értem az oldalra kikerülnének cikkek és ezekhez szeretnél kommenteket
engedélyezni, minden cikhez külön külön. Csak tanácsot tudok adni, leköt
most a saját oldalam elkészítése. SQL adatbázis nélkül én azt mondom ezt a
megoldást felejtsd el, de létezik olyan hogy az adatbázist fájlban tárolja,
nem kell hozzá mysql szerver. SQLite , php fügvények:
http://php.net/manual/en/book.sqlite.php

De, ha már weblap fejlesztésen gondolkozol, nézd meg ezt: http://drupal.org/
ez egy cms rendszer, nem tudom hallottál e már róla. Ehhez kell mysql
adatbázis, de szinte mindent betudsz állítani kattintgatással, szavaidból
itélve a weblap programozás nem a te szakterületed, ezért ezt ajánlom neked.
Minden van benne amire csak szükséged lehet, mi is ezt használjuk (még egy
diák üzemelte be anno), nem törném magam egy saját megoldáson ha már valaki
egyszer megcsinálta helyettem és erre a célra tökéletes :)