Ha minden igaz hétfőn kerül újra kezembe, akkor kiderül. Emlékeim szerint
csak usb van rajta, külső táp az nincs.

Azt tudom, hogy a postaköltséget nekem kell állnom, de vajon hová? Van már
magyar cím is, mert akkor kijön egy ezresből, ha nincs, akkor max úgy éri
meg, ha valaki kimegy és külföldön feladja akkor ott belföldi lesz.

A szétszedés pont a gari miatt rizikós. Ha szétkapom a házat, akkor
szerintem ugrik a gari. Még csavart sem láttam rajta, max a talpa alatt.
Hétfőn ez is kiderül. Innen az a kérdés mi a fontosabb az adat, vagy az
esetleges gari. Ezt majd a tulaj persze eldönti.

Zsolt