Üdv!

Nem tudom, mennyi tapasztalatotok van már windows 7-el, én most ütköztem egy
problémába.

Win XP-vel a  tartományba bejelentkezve a roaming profil gond nélkül
létrejön, másolódik, miegymás, de amikor windwos 7-el
jelentkezek be, az a hibát kapom (esemény naplóból kiolvasva), hogy nem
lehet betölteni a központi profilt, hiba oka: hozzáférés megtagadva.

A profil mappa a következő módon van megosztva:
- a felhasználó tagja egy csoportnak, legyen most: titkarsag
- a szerveren egy mappa megvan osztva, ez legyen a \\szerver\profil$
  titkarsag full jog a megosztásra, biztonságban pedig csak az olvasáshoz
szükséges jogok
- a \\szerver\profil$ mappán belül vannak almappák, a felhasználó nevével
egyező néven
 erre a titkarsag csoportnak nincs semmilyen joga a biztonság lapon, viszont
az adott felhasználónak full joga van rá.
- a felhasználó adatlapján a profil úgy van megadva, hogy a
\\szerver\profil$ megfelelő almappájára mutasson, azaz
\\szerver\profil$\kiselek

ez a módszer winXP alatt tökéletessen működött, vajon mi lehet a probléma
windows 7 -el, hogy nem találja megfelelőnek a jogosultságokat?
Nem szivesen csinálnék külön megosztást minden egyes felhasználó profil
mappájára, teljesen feleslegesnek tartom,ha 1 megosztáson keresztül is
elérhető.

A jogosultság beállítással van a bibi, de nem igazán értem, hogy mi, ha
windows XP-vel nincs gond.