én azért korábban inkább lecseréltem a hibajavított verzióra (9.3-as) az
Adobe Reader-t (mert az Adobe Reader azért kb. úgy
aránylik a Foxit Reader-hez, mint Off.2007 az Open Office-hoz)

:)

ennek alapján a flash sem jó ugyebár..

a fele 'bagázs térjen át silverlight-ra!

;-)

ez csak marketing: nem CSAK az a megoldás, hogy 'lecserélünk' valamit 'másra', hanem
egyszerűen csak telepítjük a hibajavítást
(ahogy a 'Foxit Reader' (vagy bármi más - akár Firefox, etc.) idővel "megnő" - egyszerű elvek folyományaként benne is felszaporodnak a hibák, csupán a komplex-sége és mérete okán)

---

Köszönjük a választ.
A mérete s a sebessége miatt is én eddig a Foxit readert preferáltam.