2010.01.18. 15:46 keltezéssel, Járvás Róbert írta:
> Nem tudom egyről beszélünk e, de én ilyen esetben beteszem a telepítő CD-t
> és soha többé nem csinálja ezt.
> Legalább is nekem olyan esetem volt hogy rendszergazdaként telepítettem az
> office-t majd egy másik felhasználóként indítva a programot az első
> alkalommal (ill. amég be nem adom neki a cd-t) telepítéssel indul.
>
> 2010/1/18 Folberth László <dab...@dozsa-kkmsa.sulinet.hu>

Szia!

Ez leginkább akkor fordul elő, ha telepítéskor, utolsó lépésként
eltávolítod a telepítési állományokat.
Ha nem teszed, első indításkor telepít, minden felhasználónál.
A jó eset, az, ha csak egyszer.

Nekem tartományi környezetben (Samba) csinálja ezt.
 Lassan érik egy telepítés, akkor kipróbálom, amit találtam(küldtem). :)

Hali!
T.S.