Imre Tóth írta:
Sziasztok!
Van egy csak hdmi kimenettel rendelkező netbookunk. Egy régi projektorra kellene kötni, amin csak vga bemenet van.
Nézegettem a neten, de csak méregdrága átalakítókat találtam.
Nincs olcsóbb megoldás?
Kösz az ötleteket ..

Én több alkatrészből kezdenék építkezni. Először egy hdmi-dvi átalakító a laptopba, ilyesmi:
http://www.techshop.hu/HDMI-DVI-kabel/HDMI-DVI-adapter-DVI-D-alj-24+5p-HDMI-alj.html
http://www.techshop.hu/HDMI-DVI-kabel/HDMI-DVI-fordito-HDMI-dugo-19p-DVI-D-alj-24+1p.html
http://www.techshop.hu/HDMI-DVI-kabel/HDMI-DVI-I-atalakito-HDMI-dugo-DVI-I-alj.html

Aztán ebbe egy dvi-vga átalakító (ilyet általában szoktak adni a dvi-t tudó videokártyákhoz, nekem pl van itt elfekvőben egy egész zacskóval; ha nincs elfekvőben, akkor is hasonló árban kapható, mint a fenti csatlakozók).
Majd ennek a végére jöhet a vga kábel, ami valószínűleg van a kivetítőhöz.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu