-Mielőtt bármit is csinálsz, a hdd-ről csinálj egy ghostos (vagy más programal)
backupot egy másik hdd-re.
-megnézném más gépbe betéve, hogy a filerendszer olvasható-e, s a szükséges
fájlokat lementeném
-Én a javítótelepítéssel próbálkoznék ezután a backup hdd-n, az eredeti hdd-t
sértetlenül hagynám.

Kunstár László