az, hogy nem is hiba azt úgy értettem, hogy eleve magas megbízhatósági szintre van (ill. kell, hogy legyen) állítva egy int. explorer (így a 'hiba nem hiba) [~és ahol 'rendszergazda' van - nem igazán hiszem, hogy 6-os int. explorer lenne beállítva.. (már ha ért hozzá), vagy 'közepesnél gyengébb biztonsági szint]

- a munkahelyen/iskolában/stb. használt lapok pedig eleve a megbízható webhelyek csoportjában vannak [főleg ha eleve https](arról nem beszélve, hogy a felhasználó 'felhasználó' és nem adminisztrátor jogosultságú - így a bármikor eddig is előforduló spyware/mailware/adware/stb. programok eleve eddig sem igazán települhettek - az, meg hogy puffer túlcsordulási hiba - a számítógépes arhitektúrából jelentkezik -> neumann elvek -> adatmemória & programmemória közös - ez unixon, vagy bárhol máshol is így van [de ha nem tetszik - átállsz harvard arhitektú-
rájú gépre ,-) )

1: ugyanannak (Secunia) egy 'korábbi jelentése (2008):
http://magyaropera.blog.hu/2009/03/06/bongeszok_biztonsaga_2008_ban

2: (más (2009): http://techline.hu/hirek/20091110_firefox_sebezhetoseg.aspx?FullComment=true)

(itt kihagytam egy helyet a Firefoxnak (2010) a Secunia pl. 'májusi/júniusi' jelentéséhez - majd alkalomadtán küldöm :))

- értelem szerint, ha "épp kiderült" egy biztonsági rés az IE-nél akkor egy másik böngésző a "jobb", ha pedig épp a Firefoxnál, stb. derül ki - az csúszik vissza - erre mondtam, hogy tárgyilagosan és tendenciát figyelendő a 0.9-es Firefoxtól kezdve kellene összehasonlítgatni - és nem pl. az idén jan.15-i ál-
lapottól

Mellesleg a neten, hálózaton nem is a böngészők jelentik a kizárólagos veszélyforrást - ennek (javítások/frissítések hiánya/megléte - az op.rendszeren, programokban, stb.) valóban egyik legjobb detektáló alkalmazása a Secunia PSI:

http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/