Csak egy ötlet:

Nekünk "sima" Compaq 610-eseink vannak (64db), kb. a gépek fele oprendszertől
függetlenül véletlenszerű időközönként fagyott. BIOS frissítés megoldotta, most
atom stabilok. (Mondjuk amíg a frissítés zajlott addig őszültem rendesen, hogy
azalatt a két perc alatt ne fagyjon le.)

Lehet, hogy ez a te problémádon is segítene...

FG