Egy kis kijozanitas az alabbiakkal kapcsolatban:

2010/1/25 Kunci <ku...@freemail.hu>:
> Szerintem még mindig ingyenes az iskoláknak is. Csak regisztrálni kell!
> http://www.biztonsagosbongeszes.org/iskolaknak.php

Nem ingyenes a weblap tajekoztatasa szerint, hanem a normativa terhere
szerezheto be
- Ezt a fentebbi honlapon olvastam!!! ((
http://www.biztonsagosbongeszes.org/programrol.php ))
IDEZEM: "A szoftver megrendelése az intézmények számára nem jár
költséggel, mert az beszerezhető az informatikai normatív támogatás
terhére"
Azaz ez egy atveres, mert gyakorlatilag "koltseggel jar" mivel akkor
mas informatikai kiadasokra nem jut a normativ keretbol... Jo kis
marketing duma... Eladjak, de ugy hogy azt mondjak ingyenes - Hasonlit
a dolog a microsoftos cuccok iskolai ingyenessegere ;-) mert azt is
eladjak... csak azt mondjak nekunk "ingyenes" - de megis mi
fizetjuk... csak maskepp...

> Ingyen ki is megy egy kollégájuk és segít feltelepíteni / beállítani! (Anno
> legalábbis így volt)

Jaja Hozzank is jottek a marketingesek rendori kiserettel, de csak azt
kerdeztem toluk: "Ubuntu alatt megy-e..."
-  Hat nem voltak tulsagosan felkeszultek a biztonsagos internet
szakertoi ;-) Ez azert elgondolkodtatott engem a programmal es
jovojevel kapcsolatban. - SZERINTEM: Ez is resze annak a folyamatnak,
hogy pl. a KIR es ugyfelszolgalatosnak azt kell mondania minden
betelefonalonak, hogy csak Iexplore.exe altal mukodik jol az
oldaluk... stb... (Elgondolkodom azon, hogy ha internetrol van szo,
akkor miert kell ennyire durvan microsoft specifikus protekciokat
alkalmazni)
- MEGJEGYZEM Biztonsagi ugyekben meg az OpenDNS is kinal ingyenes
regisztraciot tartalomszuressel is... Az legalabb platformfuggetlen
megoldas. EZ A VELEMENYEM!