Sziasztok!

Hosszú linuxozás után gondoltam pár napra kipróbálom az új Windows 7-et is,
azzal kellett szembesülnöm hogy nincs benne HyperTerminal(sulinkban lévő
Cisco routerek állítgatásához kellene amúgy de ez lényegtelen) jó
felhasználóhoz méltóan belekukkoltam a súgóba hátha fejlődött valamit de
mindössze annyit árult el amit eddig is tudtam azaz hogy nincs és a netről
ingyenesen beszerezhetem, kérdem én honnan és melyiket? Microsoft hivatalos
honlapján nincs(legalábbis én nem találom) de nem szeretnék mindenféle kétes
eredetű programokat használni isten tudja honnan.....
Valaki tudja melyik programra gondol a súgó konkrétan?

Üdv, Alaksza Balázs