Horváth Péter írta:
Molnar Peter írta:
Hello!
Én most egy Intel szerveren telepítettem az 1.5-ös verziót. Előzőleg RAID1-be konfiguráltam a 2 db winchestert, a szerverhez mellékelt CD-vel.
Nekem is szerver-alaplapom van, en a setupban konfiguraltam, de azt nem ette meg.
Milyen chipsetes a szervered?
Ilyen alaplap van benne:
http://www.intel.com/Products/Server/Motherboards/S5520HC/S5520HC-specifications.htm

De lehet benéztem valamit, mert ha ez van az fstab -ban akkor nem éppen raid -re telepítette magát:

/dev/pve/root / ext3 errors=remount-ro 0 1
/dev/pve/data /var/lib/vz ext3 defaults 0 1
/dev/sda1 /boot ext3 defaults 0 1
/dev/pve/swap none swap sw 0 0
proc /proc proc defaults 0 0

Hardware raid1-ről beszélsz, igaz? Ez esetben ez a normális, bármilyen os-t raksz rá, csak 1 hdd-t lát, amennyire én tudom.

--
Üdvözlettel:

Illés Balázs
rendszergazda
Tömörkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, Szeged