Hambuch Gabor írta:
Zsolt Nagy írta:
Igen, de én még szeretnék itt dolgozni egy darabig!

Ha nem csinálsz meg olyan dolgokat, amik nincsenek a munkaköri leírásodban, akkor kirúgnak? o.O

1. lehet olyan munkahelyi légkört teremteni egy ember körül, hogy inkább önként felmond, minthogy rámenjen az egészsége...minden munkaköri leírás betartása mellett, tehát megértem Zsoltot, csak a főnökét tartom alkalmatlannak, 2. Szabadság: ez csak annyiból érdekes, hogy kinek mennyi jár évente, szolgálati időtől függ egyébként, oda kell figyelni a kisgyerekesekre nekik plusz van, ezt az adatot kérd el a "főnöktől", ebből csinálsz mondjuk egy táblát, ahol ezek vannak egy oszlopban, azután hónap nevek oszlopban, ide írkálhatja az a f*sz, hogy melyik hónapban hányat vett ki, mivel havonta kell leadni a jelenléti íveket, végén összesítő oszlop, maradék oszlop, évente új munkalappal bővíthető az egész, figyelve minden évben a bemeneti adatokra természetesen, de ez a főnök felelőssége. 3. Bér: ez cifrább. Mindenkinek ki kell számolni az adott havi bérét? Vagy tényleg csak annyit, hogy mikor ugrik kategóriát? Utóbbi nem bonyolult, kérd el a főnöktől a jelenlegi állapotot, ki és mikor ugrott utoljára, ebből könnyen kiszámítható az új időpont. Gyakorlatilag 3 oszlop és kész. Ha meg tényleg olyan tábla kell, ami kiszámolja a havi bért, azt utasítsd vissza, mert ez nem a te felelősséged, mások ezért pénzt vesznek fel, lásd alább. Akkor esetleg ketten leülve készítsétek el, mert akkor nem csak a besorolás számít, hanem a pótlékok is, ami helyi sajátosság, és a túlórák személyfüggő száma is, (ebből leszámítva a meg nem tartott órákat, erre a képlet a közoktatási törvényből olvasható ki), a túlóra ráadásul személyenként különböző óradíjat takar, de még akkor is kételyem van, hogy van-e jogod ezeket az adatokat tudni. Csak azt akartam ezzel leírni, hogy tudd, a bérrel mit vállalsz! Lehet persze ilyen táblában gondolkodni, ennek bemenete a tanár alapfizetése, pótléka, kiszámolt óradíja, havi jelenléti ív, megtartott (kijelölt) túlórái, hiányzásai, ezekkel a bemenő adatokkal szerintem pofás kis táblázat szerkeszthető. De minek. Kell lennie könyvelésnek, ami ezt csinálja, még a legkisebb iskolában is, mert kis iskolánál a fenntartó önkormányzat rendszerint átvállalja. Amit kér a könyvelés a főnöködtől az leginkább a túlóra száma, esetleg túlóradíj/fő/óra, betegszabadság, rendes szabadság, esetleg még a mikor ugrik kategóriát, de az tényleg egyszerű, ahogy Béres Laci írta.

sok sikert

sl