Üdv!

Mi is vettünk, a 2009 évi érettségi és régi és új OKJ-s
bizonyítványokat már ezzel nyomtattuk, cca. 150 db-ot. A jegyző
tanárok már nem is váltanának vissza a kézi módszerre. A nyomtató
igenis használható.

> és a kihajtható lapos érettségik, (a 2tannyelvűs bizonyítványok)
> nem nyomtathatók vele, eleve benne sincs a certificate 2006

Nem ismerem ezt a fajta bizonyítványt, a normál érettségist lásd
fenntebb, de ha a vastagsága egyforma, lehet hozzá új oldatükröt
készíteni.

> szoftverbe; ezt lehet hozzá megvenni +30 ezerért ha jól emlékszem.

Ha a Kvint-R Kft.-től vagy a viszonteladóitól veszik, benne van a
nyomtató árában.

> Amúgy működik úgy is, ha wordben szerkeszted meg hozzá a sablonokat,
> csak idő kell hozzá; kimérni stb… Ms excelben érettségi közben írja

Így igaz, sőt így működik a legjobban. A gyári meghajtó program
helyett a Kvint-R-től letöltöttet kell telepíteni. Minden
bizonyítványhoz meg kell csinálni az oldaltükröt, word-ben a
beszkennelt képre a sablont stb.

> beállítani, oda kel figyelni a bizikre, mert majdnem minden tizedik
> bizi lapja másképp van nyomtatva, ragasztva és azt kell mondanom, h.
> néhány milliméter eltérés már elég csúnya nyomtatást eredményez!

Nálunk a vastagsággal nem volt különösen gond. A ragasztásbeli eltérés
már nagyobb volt, de ez sem haladta meg a kb. 1 mm-t. A bizonyítványok
összeválogatásával, valamint a felső és az oldal margó jó
beállításával a nyomtatás megfelelő lesz.

"Formik" nyomtatvány kitöltő program.
Mi, 2003 óta használjuk a szakmunkás törzslapok kitöltésére. Most sem
kerül 10ezer Ft.-ba, nagyon megéri az árát, tudom ajánlani.

--
Üdvözlettel:
Várkonyi István