Nekem nagyon régóta csinál hasonlót, csak nincs időm, energiám utánajárni.
Most viszont megnéztem, és érdekes eredményre jutottam:
A " Elnézését kérjük, a folyamat során hiba lépett fel. Kérjük, hogy
 indítsa újra a folyamatot!" ablakot becsuktam, újranyitottam a
www.t-home.hu-t és ott a webmailre kattintva rögtön kiadta a
leveleimet. (Eddig is csak ezt akartam elérni, de nem ment. Most meg
egy hibás azonosítási folyamat után szó nélkül...)

Ha ez számít: Chrome-ban követtem el mindezt.

SzTZs