> Igen, van ugyanolyan kinézésű akkumulátor is meg elem is.
> A számok csak a méretét jelentik: 12mm magasság x 20mm átmérő
> A gp.hu-n kérdezd meg.

Úgy néz ki ez az akksi lesz. Nekem ez új, hogy ilyenek is vannak. Azért ha
ez tölthető akkor többet kellene bírnia mint egy sima elemnek. Pedig időben
ez most nem így volt. Csont nulla volt a feszültség benne.

Egyébként volt egy olyan hiba (amit én még nem tudtam reprodukálni), hogy
bizonyos idő elteltével a billentyűzet egyszerűen lezár, nem reagál rá a
gép. Az egérről nem tudták megmondani, hogy azt érzékelte-e. Remélem nálam
is elő fog jönni előbb vagy utóbb. Szerintetek egy ledöglött elem okozhat
ilyet? Sok furcsaságot láttam már, amit elem okozott, ilyet special eddig
még nem.

Zsolt