Valamint:
Tisztelt Igazgató Asszony / Úr!
Tisztelt Felhasználók!

A középfokú felvételi rendszert (Közfelvir) üzemeltető Educatio Kft.
tájékoztatása alapján egy 2010. február 4-én a késő délutáni órákban
bekövetkezett informatikai rendszerhiba miatt a 2010. február 4-én 02 óra 30
perc után a rendszerben rögzített adatok nem kerültek véglegesen elmentésre.

Mivel a fenti időpont után bevitt adatok elvesztek, azokat újból rögzíteni
kell. Az üzemeltető Educatio Kft. tájékoztatása szerint a hiba jellege miatt
nincs mód a problémával érintett iskolák, diákok körének meghatározására,
ezért csak a felhasználók tudhatják, hogy az adatok mely köre pótlandó.

Az Oktatási Hivatal kérte az üzemeltetőt a hiba okának pontos meghatározására,
valamint a hasonló hibák előfordulását megakadályozó intézkedések megtételére.

A hibáért és az ebből adódó többletmunkáért az Educatio Kft. nevében
elnézésüket, szíves megértésüket kérjük!

Oktatási Hivatal