Üdvözlet!

3.mint eszköz az eszközhasználat szabályozása.

 Tudom így nagyon light-osan hangzik de itt működik.
nincs pendrive portble cuccos dugdosgatás külön kérés/engedély
nélkül, mert szépen megvan egy tantermi rend, amit diák elfogad
aláírásával első infó órán a tűz és balesetvédelmi oktatás
után.Szmszben benne van elfogadva testületileg ig hitelesítve, tehát
nem szólhat hogy Őőőőőőő azt nem tudta. ^_^

Tudok olyan sulit, ahol benne van, hogyha olyan progit látunk futni ami
nem defult van fönt, akkor a dik köteles kifizetnie mindenkori
vírusellenörzés díját (óradíjban persze :) )

tényleg az it eszközök azok amiket Ők nagyban lesz**nak te pedig
szeretnéd használni még a köv osztállyal is.

szép napot: itakacs

ui:első ellenség az ifo tanár meg admin így, de szokják csak a
szabályokat

On Tue, 9 Feb 2010 18:09:13 +0100, Kovács Marietta  <marg...@citromail.hu>
wrote:
> [...]
hálózatot