> Több hálókártya van a gépben? Nézd át mindegyiknek a tcp tulajdonságait!

>1 fizikai hálókártya van a gépben, ami hálózati hidat képez egy másik,
>virtuális hálókártyával. A bridge-en nincs dns megadva, a hálókártyákon
>így nem tudom megnézni, csak ha szétszedném a hidat.

ipconfig /all parancsra csak a híd tulajdonságait adja ki?

Szerintem ott lesz beállítva a fizikai hálókártyán a dns. Kérdés, hogy milyen
gondot okozhat, ha szétszeded a hidat pár percre, hogy megnézd.

A beépített root névszerverek, érdekes kérdés. Ezek szerint ha otthon a gépemet
közvetlenül rákapcsolnám a netre (router nélkül), és nem adok meg neki dns-t
(vagy elveszem, amit a szolgálatóm ad), akkor menne a névfeloldás?
Szerintem nem, de megmagyarázni nem tudom, ki fogom próbálni.

FG