> Ha elmondom a magyar nevét is (alternatív jelszóházirend), könnyebb lett
> volna :)
> http://www.microsoft.com/hun/technet/article/?id=14f85b49-00ba-49cf-824b-
> d0465076cdbd

Csak egy picit :)

De most ez volt így a reggeli első foglalatosságom.
Egyébként nem baj, hogy az angol neve jött először, mert akkor nem találok
rá az itfactory-s videóra és nem tudom meg, hogy a azóta erre született már
egy még egyszerűbb külső tool is. Abban nem kell a millisecondokkal babrálni
az adsieditben :) Ott abban a rövid videoban mintha nem láttam volna ennyi
opció lehetőséget (az utilt még nem tettem fel), mintha csak a
legfontosabbakat, de legalább így már az adsiedittel már megtalálom és
változtathatok rajta ha nem tetszik :)

Szóval jó volt most ez így, köszi!

Zsolt