Sziasztok!

Targybeli szerverem DHCP-je nem hajlando a wifinek IP cimet osztani. Hogyan tudom erre ravenni?

Van 2 db AP-m, es 1 DB Wifi Routerem, ami nem routol, a LAN porton kapja az IP-t, igy gyakorlatilag az is APkent uzemel. Viszont az AP-ktol nem kap IP-t, a routertol meg igen. Tehat ugy gondolom, hogy az AP-k valami plussz infot adnak neki, felismeri, hogy wifi es nem ad neki IP-t. Amikor a DHCP-t ratettem, akkor kerdezett Wifis dolgot, de azt nem engedte, hogy ugyanazt a tartomanyt megosztva adjam meg 100-ig wifinek, folotte a vezetekesnek. Ezert kivettem, a wifit nem definialtam. Nekem az kellene, hogy kozos alhalon legyenek es siman az AP WPA2-vel hitelesitse a klienseket.

Zsolt