Horváth Sándor  <hst...@dravavolgye.sulinet.hu> 2010.03.04. 23:05:02 +1h-kor
írta:

> Fibernet kábel, Barcs
> Win7
>     Google Chrome: Üres lap és csak pörög, pörög a végtelenségig ....
>     IE8: pillanatok alatt bejön
>     Opera: pillanatok alatt bejön
>
> Horváth Sándor

Nekem otthon (Win7 64 bit, Fibernet, IE8) elsőre csak pörgött üresen,
viszont a frissítésre kattintva, vagy újra beírva a címet rögtön bejött.
Most SuliNet-en kis tétovázás után ugyanazon gépen simán bejön.

VISZONT! Kitöröltem a böngészési előzményeket, és így újra
csak üres lappal próbálkozik, majd a frissítésre kattintva kb.
ugyanolyan gyorsan bejön, mint az előzmények törlése előtt.

Üdv,
hz

--
Helfrich Zoltán (06 20 823 2840)
Orsolya Rendi "Szent Angéla" Ált. Isk. és Gimn.