From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Illés Balázs
Sent: Friday, March 05, 2010 11:14 AM
To: Techinfo
Subject: Dinamikus lemez csere Win2k3

Sziasztok!

Van egy Win2k3 szerverem, 2 db szoftveresen raid1-be szervezett dinamikus
lemezként működő sata-s hdd-vel.
Szeretném kicserélni a vinyókat nagyobbra. A nehézséget az okozza, hogy a
rendszerindító partíció is eze(ke)n van, szintén raid1-ben, ezen kívül
  még van vagy 4 másik partíció, egyenként tükrözve.
Így képzeltem megvalósítani a dolgot:
1. Második lemezt mint tükröt eltávolítom 2. Második lemezt kicserélem az
újra 3. Rendszerpartíciót tükrözöm az új lemezre 4. Többi partíciót
átmásolom az új lemezre, nagyobb partíciókra tc-vel, ntfs jogok
megtartásával 5. Rendszerpartíció tükörből eltávolítom az első lemezt 6.
Első lemez csere 7. Tükrözés második lemezről az elsőre

A problémám az, hogy mindezt virtuális gép alatt kipróbálva ott bukott el a
dolog, hogy a hiába tükrözöm a rendszerindító partíciót, nem bootol be róla
a gép ha kiveszem az első lemezt. Nyomtam rá egy fixmrb-t recovery
console-ból, de nem lett jó úgy sem.
Gugli már megvolt, nem lettem okosabb. Van rá valakinek ötlete?

--
Köszönettel:

Illés Balázs
rendszergazda
Tömörkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, Szeged