From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Illés Balázs
Sent: Friday, March 05, 2010 1:05 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Dinamikus lemez csere Win2k3

Gyárfás Péter írta:

> Szedd ki/ tiltsd le az elsőt. A második maradjon második. Bootolnia
> kell róla.
>
> Nem lehet, hogy a virtuális gép kavar be?

VMWare alatt próbáltam, nem szeretnék élesben szívni vele. Az igazi
szerverhez képest annyi a különbség, hogy SATA helyett SCSI vinyók vannak a
virtuális gépben, és csak 1 rendszer partíció.
Próbáltam úgy is, hogy kivettem belőle az első vinyót, átraktam SCSI 0:1-ről
SCSI 0:0-ra a második vinyót, de mindig csak villogó kurzorig jutottam.

Köszönettel:

Illés Balázs
rendszergazda
Tömörkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, Szeged