Ãœdv,
Én sem hiszek az ilyen kis gépekben, egyszerűen nem látom az előnyeit. Filmet nézni kicsi, játszani gyenge, szövegszerkesztésre/netezésre kicsi (mind billentyúzetileg, mint képernyőileg). Ha gép, legyen nagy és erős :) Szerintem. Most egy 17 colos gépem van, nemsokára jön a 18.4 colos notim is...ok, nagy és nehéz, de tényleg erős, a képernyő mérete miatt itthon is egy teljes értékű munkaállomás, kompromisszumok nélkül. Hátizsákban hordom, a hátamra feldobva a súlyát nem is
érzem.
Ez vallás kérdése, kinek mire esküszik :)

> Off2007-ben egy 50 diás prezentációt videókkal, ábrákkal, táblákkal megpakolva meg lehet szerkeszteni rajta komolyan őszülés nélkül?

A teljesítménnyel nem lesz gáz, viszont megőrülsz a kis kijelzőtől és a gyenge felbontástól. Külső kijelző feltétlen ajálott!