Sziasztok! SME szervert telepítettem (8-as verzió), tökéletesen működik, a
jogosultságokat is lehet kezelni (linux parancsok nélkül is) legalábbis arra
amire én használni fogom arra jó lesz. Viszont egy dolgot nem tudok megoldani.
Én mint admin, hogy tudnám együtt látni az összes felhasználó alapértelmezett
mappáját? Ezt anno a Windows 2000 Szerveren az AD tökéketesen megoldotta. Üdv:
Nyeső László         Répcelak Móra Ferenc Ált. Isk. és AMI

 href="http://ad.adverticum.net/b/cl,1,73468,1600986,1600508/click.prm";>80 OKJ
képzés egy helyen az EFEB-nél! EUROPASS-szal, akár távokatatással is.
Munkanélküli és más kedvezmények, részletfizetéssel. EFEB &#8211;
vizsgagarancia!
</a></a>