Üdv!

Én mostanában PannonPowert ( http://www.iparielektronikai.hu/ ) szoktam venni, eddig nem panaszkodom. Ha jól emlékszem 2 év garancia van mindegyikre (1 az akkura). Eddig egy akku probléma volt, azt hozták-vitték szünetmentessel együtt.
Olyan 40-50 ezer forint körül vettünk 2 db 1200VA -eset a szerverre.
(Ha kell, magánban tudok adni telefonszámot a gyártónál; nekünk ingyen kiszállították eddig mindíg.)

Persze ha van pénz, akkor APC :)

A szünetmentessel nem védendő gépek elé én azért tennék egy túlfeszvédős elosztót.

Tóth László

Dicso Geza wrote:
Üdv a Listának!

Talán most van elég pénzünk, hogy vegyünk ilyet.
Csak a szervernek kell - nyilván, de van 3 fontos szerverünk(ez két
iskola együtt): Egy NetWare (fileszerver, eDirectory kezelő), egy belső
célú webszerver és egy külső webszerver. Utóbbiak Linuxok.
Van még további 4 szerver (mail, FW, proxy), de azokat nem kell védeni
annyira (UPS-sel).

Jól sejtem, hogy egy UPS nem oldja meg ezt a problémát, mert nem tud
leállítani 3 szervert vész esetén?

azaz 3 kisebb kellene?

Milyen típussal van jó tapasztalatotok?

Előre is köszönettel