2010.04.13. 11:33 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!
2 procis Xeon 5520-as szerver, 16 GB-rammal.
Honapok ota jol mukodott semmi baja sem volt.
A mult csutortokon heten munka kozben kiakadt a debian rajta, hardware error-
ral.
Meleginditasra a 16 Gb-bol 12 GB-t latott a gep (nem a linux, hanem mar a
bios!).
Ekkor vettem eszre, hogy a doboz elejen a diagnosztikai led nem zolden, hanem
sargan vilagit!
Reset utan  diagnosztikai led zoldre valtott, ujra 16 GB.
Hetvegen 2 napig ment a memtest, hiba nelkul.
Ma ismet elojott a hiba, ugyanugy.
Most a linux kepernyojerol meg ez is kiderult:
Hardware error: Memory 4 BANK 8: itt egy hexa szam.
Merre keresgeljek melyik modul lehet a rossz?
Az alalap egy intel szerver alaplap, a leirasaban nem sorszamozzak a bankokat,
a1,a2,b1,b2, igy nem tudom beazonositani.
Otlet?

Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@petersoft.hu

Talán kivenni, portalanítani, visszarakni?

FL