Tisztelt Cím!

Leköteleznének, ha az általános iskoláknak is adnának valamit a Vista és az
Office 2007 mellett/helyette (a 2000ben vásárolt gépeinken ezek úgyse
mennek), mondjuk Windows szerver csomagot ami hosszú sorokban indokolt lenne
miért kellene.

(Tudom szokom a Linuxot, de nekem még kicsit darabosabb... megszokom, de
akkor minek a microshops...)

Üdvözlettel:
Kovács Zoltán
CBISK AMK