Sziasztok!

A tanulók nem vihetik haza, órán használhatják, állítólag a tanórai
segédanyagok, oktatóprogramok a gépen lesznek ...
A tárolószekrény egyúttal töltésre is szolgál.
Az elektromos hálózatot ennek megfelelően kell átnézni, sanos ennek az
átalakítása nem fedezhető a pályázati keretből.

A 30-50 nem tudom hány éves elektromos hálózatok persze nehezen bírják az
IKT-s boom energiafelvételét ..

Üdv, Imre