> A 36 órás csere a boltot terheli. Ha nem tud cserélni, vissza kell adja a
> pénzt. A 3
> napos cserébe nem tartozik bele az elem és a biztosíték hiba. (remélem jól
> tudom...)

De neki kicserélik utána ha vissza küldi? Szívességből már nálam van,
számlázni meg hétfőn kellene. Gondolom ismerős iskolai helyzet :) Ezért
gyakorlatilag -3 napos, de gyakorlatilag már használom péntek óta. Szóval
kitolni nem akarok velük. Ha nekik megjavítva visszaküldik, és adják el
ahogy akarják, akkor inkább én javíttatom meg. Ha nekik kicserélnék, akkor
megvárnám, mert polcról nem tud adni úgysem ilyet.

Zsolt

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5070 (20100428)