From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hambuch Gabor
Sent: Thursday, April 29, 2010 3:46 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Közháló aktiválás, használat nem közhálón

Torma Sándor írta:

> Azt, hogy én otthonról, x szolgáltatón lógva, hogyan hitetem el a KMS
> szerverrel, hogy közhálós vagyok.
> Ha a Sütő P. 15:06-os levelében lévő hálózati felállás az igaz, akkor
> pedig az eredeti kérdést nem értem. :D

Otthonról egy egyszerű route-olással természetesen sehogy. De már az
eredeti levélben is benne volt, hogy a sulinak két netkapcsolata van,
így az általad másodikként említett felállás jöhet csak szóba.

A route-olás beállítása pedig a forgalomirányítást végző eszköztől függ
- ahogy azt előttem is leírták már.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu