2010/4/29 Kunci <ku...@freemail.hu>:
> Ezt az LTSP -t szeretném kipróbálni. Egyelőre virtuális gépeken.
> Gondoltam a https://help.ubuntu.com/community/UbuntuLTSP/LTSPQuickInstall
> majd segítségemre lesz, de már ott elakadtam, hogy amikor bebootol a
> telepítőről akkor az F4 lenyomására nálam nem jelenik meg az LTSP
> szerverként való telepítés. (Se a szerver, se a desktop install cd-nél) :(

En mezei Desktop ubuntubol csinaltam LTSP szervert mind otthon mind
itt benn a cegnel.
Az ubuntu.hu -n eleg sok tampontot lehet talalnihozza magyar nyelven
is... Linkekkel is kulso leirasokra (ezek kozt magyarnyelvu is van)
Amivel szorakoznom kellett (mert eltert a leirastol a megoldas) az a
DHCP konfiguralasa volt.
Illetve a DHCP szolgaltatast a szerver inditasat kovetoen mindig
kezzel ujra kell inditani hogy az LTSP is mukodjon, de mivel a
szerverem idebenn folytonos uzemu ezert erre ritkan van szuksegem.

Otthon pedig a laptopbol csinalt LTSP szerveremen pedig mar rutinna
valt, hogyha mas is be akar lepni akkor a laptopon elotte DHCP
szolgaltatast restartolni kell... En a 9.04-es magyarubi 32 bites
Desktop rendszerebol csinbaltam az LTSP szervert mind a ket esetben.
Az ubuntu.hu -oldalon belinkelt leirasok alapjan... Egyedi DHCP
konfiguracioval, amit ha valaki keri - miutan az LTSP-s cuccot mar
feltette, akkor keresre kulon neki elkuldom. (Az alapertelmezett DHCP
beallitassal nekem nem mukodott)